Jan 24

Info tentang walker

Assalamualaikum…

Hari niterbaca info tentang walker. memang tak bercadang nak bagi Muadz naik walker tapi kadang-kadang bila dengar banyak sangat orang cakap, terfikir pula perlu ke?

minggu lepas ke klinik ada seorang kakak ni, sembang-sembang dan keluar isu walker. pastu dia pun cakap, laa.. tak masuk walker. patutlah lambat jalan. kesian dia. anak akak cepat je dah jalan. saya diamkan aje.
Continue reading

Jul 22

First toy

Assalamualaikum…

Isnin lepas bercuti sebab Jepun cuti. Jadi, saya dan suami mengambil kesempatan untuk ke Toys R Us dan beli mainan Muadz. Saya tercari-cari mainan yang juga boleh menjadi bahan pembelajaran Muadz.

Mula-mula ingat nak cari baby bath book. Konon nak perkenalkan buku dari kecil tapi buku yang ada besar. Muadz pun tak pandai pegang lagi tapi dah boleh menggenggam. buku tu pula takde bunyi-bunyi. setelah mencari-cari kami jumpa mainan di bawah.
Continue reading